نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم بابل، در آستانه ماه مبارک رمضان آخرین جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال 1402 روز یکشنبه20 اسفند در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه که دکتر مظفر پور رئیس دانشگاه و رئیس ستاد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر نیکزاد مسئول نهاد و دبیر ستاد، معاونان دانشجویی و فرهنگی، آموزش، درمان و نیز روسای بیمارستان‌های تابعه دانشگاه حضور داشتند ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مراکز درمانی در برگزاری نماز جماعت و مسائل فرهنگی، تذکراتی در خصوص نظافت و پاکیزگی نمازخانه‌های بیمارستان‌ها و لزوم دسترسی بیماران و همراهان  بیمار به سنگ تیمم و سجاده و... در بخش‌ها و نیز اهتمام جدی‌تر مدیران و کارکنان برای حضور در نماز جماعت بخصوص در ماه مبارک رمضان داده شد و برخی از مدیران بیمارستان‌ها نکاتی را در مورد نماز و مباحث فرهنگی بیان داشتند.

در این جلسه همچنین معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آمادگی خود را جهت هماهنگی و همکاری بیشتر با بیمارستان‌ها در زمینه مسائل فرهنگی ابراز داشتند و مقرر شد این مسائل از طریق رابط فرهنگی بیمارستان‌ها پیگیری شود.

 

اشتراک گذاری: