عضو کمیسیون بهداشت مجلس با حضور در غرفه وب دا عنوان کرد:

اجرای طرح تحول سلامت آرزوی بسیاری از وزرای سابق بود

 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت آرزوی بسیاری از وزرای سابق بهداشت بوده است، گفت: دکتر هاشمی با شجاعت و مدیریت بسیار قوی، این طرح را کلید زدند و انقلابی عظیم در حوزه سلامت ایجاد کردند.

به گزارش وب دا؛ در سومین روز نمایشگاه مطبوعات دکتر رسول خضری در غرفه وب دا حضور یافت و ضمن اعلام این مطلب، افزود: طرحی به بزرگی طرح تحول نظام سلامت ممکن است در ابتدا نقایص و کمبودهایی داشته باشد اما امیدواریم بتوانیم با استفاده از نقد منصفانه کارشناسان باشیم.

وی تصریح کرد: با همراهی، همدلی و همفکری همکاران در کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در حوزه های تخصیص اعتبارات و مالیات بر ارزش افزوده می توان کمک های زیادی به موفقیت های این طرح بزرگ کرد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه دغدغه دولت یازدهم و مجلس دهم باعث شد تا سلامت که در گذشته جزء اولویت های 13 و 14 دولت بود در حال حاضر یکی از اولویت های دولت اصلی دولت باشد.

وی با اشاره به گام چهارم طرح تحول و تحول در آموزش پزشکی، اظهار داشت: تحول در آموزش یکی از راه های برون رفت از مشکلات موجود حوزه سلامت است ضمن اینکه کاهش پرداخت از جیب مردم و ارائه خدمات با کیفیت به طور به اقشار مختلف به ویژه قشر محروم، پوشش بیمه 10 میلیون نفر از مردم که بیش از 20 سال از تصویب ان می گذشت و مورد غفلت واقع شده بود و نیز ارائه خدمات بهداشتی به 9 میلیون نفر از حاشیه نشینان شهری از اقدامات بسیار مهم و اثر گذار وزارت بهداشت در این دوره بوده است

اشتراک گذاری: