مراقب فضاسازی ها باشید/ روابط عمومی را جدی بگیرید

وزیر بهداشت با تاکید بر نظارت های جدی بر اجرای طرح تحول سلامت، خطاب به روسای دانشگاه ها گفت: دو سال برای اجرا و حفظ دستاوردهای طرح تحول سلامت زحمت کشیده اید و تا جایی که می توانید از آن مراقبت نمایید و مراقب فضاسازی ها باشید...

به گزارش وبدا، دکتر سیدحسن هاشمی در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی با اشاره به حوادث اخیر در خمینی شهر، بوشهر و گرگان خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی تصریح کرد: امروز هیچ چیزی از مردم پنهان نمی ماند و باید روابط عمومی را خیلی جدی بگیرید و افکار عمومی را با اخبار صحیح اقناع کنید.

دکتر هاشمی گفت: در اتفاقاتی که رخ می دهد، حضور داشته باشید و مصاحبه کنید و موضع گیری در مورد اتفاقات را منوط به دادن اطلاعیه های با تاخیر طولانی نکنید.

دکتر هاشمی با بیان این که امروز با گسترش فضای مجازی به راحتی می توان مردم را تحریک کرد، گفت: کارهای زیادی در استان گلستان انجام شده است، اما یک مورد اشکال تمام زحمات صورت گرفته را تحت الشعاع قرار می دهد.

دکتر هاشمی گفت: در حوادث نبايد منفعلانه عمل کنیم بلکه با اطلاع رسانی به موقع و شفاف باید از بروز حوادث مشابه جلوگیری کنیم.

وزیر بهداشت همچنین به روسای دانشگاه های علوم پزشکی توصیه کرد: که در مراکز استانی با همکاری صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی در مورد عملکرد دولت در دو سال گذشته گزارش دهند و برای ارایه گزارش به مردم وقت بگذارند.

دکتر هاشمی ارایه گزارش به مردم را نه ریا بلکه ثواب عنوان کرد و گفت: گزارش ندادن اقدامات صورت گرفته، ظلم به نظام، دولت و همکاران است.

وزیر بهداشت در ادامه با تاکید بر انجام پایش ها توسط ستاد، تصریح کرد: باید نظارت ها را جدی بگیرید.

 وزیر بهداشت اجرای طرح تحول سلامت را اقدامی بزرگ و سخت عنوان کرد و گفت: با توکل به خدا و تلاش همه همکاران مطمئن هستیم که با نگاه صادقانه و مدیریت امور، کارها به خوبی پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری: