کلینیک ویژه مرکزی امید بابل بزودی راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر جلالی ریاست دانشگاه از راه اندازی کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی مرکزی امید بابل در بابل خبر داد.

دکتر سیدفرزاد جلالی گفت: کلینیک ویژه مرکزی بابل در زمینی به مساحت عرصه سه هزار مترمربع با زیربنای ۲۷۵۰ متر مربع در ۳ طبقه و با اعتبار ساختمانی حدود ۶۵ میلیارد ریال ساخته شده است.

دکتر سید فرزاد جلالی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح در بهمن ۱۳۹۴ آغاز شده و ان شالله در مرداد ماه سال جاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: کلینیک مرکزی دارای ۱۷ کلینیک و پاراکلینیک شامل بخش های تخصصی قلب، داخلی، جراحی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، تغذیه، طب سنتی، روانپزشکی، خون و آنکولوژی، گوارش، پوست و مو، چشم، گوش حلق و بینی، زنان و زایمان، کودکان، دندانپزشکی، توانبخشی، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: درحال حاضر ساخت بزرگترین مرکز جامع دیالیز شمال کشور، سلامتکده طب سنتی، تجهیز و توسعه بخش آندوسکوپی بیمارستان آیت ا.. روحانی بعنوان مرکز ارجاعی از کل استان، همراه سرای بیمارستان کودکان امیرکلا، ساختمان جدید مرکز درمانی ناباروری فاطمه الزهرا(س)، ساختمان جدید اورژانس بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا، همراه سرای بیمارستان شهید رجایی بابلسر و ...  طرح های در دست اقدام دانشگاه می باشد و امیدواریم تا پایان سال ۹۸ اکثر این طرح ها به مرحله بهره‌برداری برسد.

دکترجلالی بیان داشت: با وجود محدودیت های مالی دانشگاه و طلب های سنگین از سازمان های بیمه گر، عزم و اهتمام ویژه برای به اتمام رساندن این پروژه ها داریم.

وی با اشاره به این که در حال حاضر کلینیک امید یک و امید خشرودپی مشغول ارائه خدمت می باشند، افزود: کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی مرکزی امید بابل بصورت جامع علاوه به مردم شریف شهرستان بابل به هم استانی های عزیز نیز خدمات ارائه خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه یکی از ثمرات طرح تحول سلامت، راه‌اندازی کلینیک‌های ویژه بود که منجر به کاهش پرداختی‌ها از جیب اقشار ضعیف جامعه شده است، افزود: طرح تحول سلامت، میوه شیرین عدالت در سلامت را به کام اقشار محروم رسانده است.

 

اشتراک گذاری: