بانک اطلاعاتی جامع ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بابل بزودی ایجاد می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، مهندس مصطفی اصغری مشاور رئیس و سرپرست مدیریت امور ایثارگران دانشگاه، از تشکیل کارگروه جمع آوری اطلاعات اولیه کلیه ایثارگران دانشگاه و مراکز تابعه خبر داد.

مهندس اصغری گفت: در تمام جوامع بشري، ارزش هايي وجود دارد كه بنيان اصلي فرهنگ آن جامعه را شكل مي دهند. اهـميت و جايگاه اين ارزش ها به گونه اي است كه هـر ملّتي، هـويّت و حيات اجتماعي و سياسي خـود را در پاي بندي و احترام به آنها و انتقال كامل آن به نسل هاي آينده مي داند
وی با بیان اینکه فرهنگ ايثارو شهادت يكي از ارزش ها است كه هم زمان با تاريخ اين سرزمين شكل گرفته و هميشه از جايگاه ويژه اي برخوردار بوده است، افزود: موضوع ايثار و گونه هاي مختلف آن، يكي ازگسترده ترين بحث هايي است كه مطالب فراوان و متنوعي را به صورت كتاب، مقاله و سخنراني به خود اختصاص داده است.
سرپرست مدیریت امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: کارگروه جمع آوری اطلاعات اولیه کلیه ایثارگران دانشگاه و مراکز تابعه تشکیل و حداکثر ظرف چند ماه آینده بانک اطلاعاتی اولیه ایثارگران تهیه خواهد شد.
وی با بیان اینکه کارگروهی از علاقمندان به مستند سازی در زمینه های مختلف ایثارگران جهت ساخت مستند و تهیه کتاب از سوژه های ناب و خاص دانشگاه تشکیل خواهد شد، گفت: از دوستانی که تمایل به انجام فعالیت در این حوزه را دارند دعوت بعمل می آید. تا در این کار ماندگار همراه این عزیزان باشند.
مهندس اصغری تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی در جمع آوری آثار شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران و... توسط همکاران در واحد ایثارگران انجام پذیرفته که انشالله با تشکیل کارگروه جدید بصورت کاملتر و در بازه زمانی کمتر بانک اطلاعاتی جامع دانشگاه علوم پزشکی بابل تشکیل خواهد شد.
وی بیان داشت: جلسات ماهانه بصورت مستمر با رابطین ایثارگران دانشگاه و مراکز تابعه در راستای رفع مشکلات درمانی ، اداری و...همکاران ایثارگر برگزار خواهد شد که منشاء خیر برای دوستان عزیز خواهد شد.

اشتراک گذاری: