تقدیر نماینده بابل از کسب رتبه های برتر پژوهشی بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، نیاز آذری نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی از کسب رتبه های برتر پژوهشی بیمارستان های شهرستان بابل تقدیر نمودند.

متن تقدیر بدین شرح می باشد:
خبر موفقیت بیمارستان های آیت الله روحانی، شهید بهشتی و کودکان امیرکلا شهرستان بابل در ارزشیابی و رتبه بندی پژوهشی معاونت پژوهشی و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به جامعه درمانی و پژوهشگران دانشگاه اعم از مدیریت، پزشکان، پرستاران و همکاران ادارای تبریک میگویم و موفقیت بیش از بیش خادمان سلامت جامعه را از خداوند متعال خواستارم.
بدون تردید با اخذ این رتبه انتظار شهروندان و مراجعان برای ارتقای بهتر خدمات درمانی در حوزه های خدمتی فزونی یافته و ارتقاء به سطح یک مورد مطالبه شهروندان می باشد.
بدون شک استمرار تلاش های ارزشمند جنابعالی و همکاران ساعی دانشگاه علوم پزشکی بابل موجب شوق آفرینی در جهت توسعه و تعالی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل خواهد بود.

 گفتنی است سه مرکز آموزشی درمانی آیت ا.. روحانی(ره)، بهشتی و کودکان امیرکلا در میان واحدهای توسعه تحقیقات بالینی بیمارستانهای تابعه دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک (شامل دانشگاههای علوم پزشکی مازندران، گیلان، گلستان، سمنان و شاهرود) بترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

 

اشتراک گذاری: