راهیابی دانشجویان دانشگاه بابل به مرحله نهایی دهمین جشنواره سیمرغ

به گزارش مفدا بابل، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل در دهمین جشنواره فرهنگی سیمرغ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور موفق به راهیابی به مرحله نهایی شدند.

دکتر مهدی پورامیر، معاون فرهنگی‌ودانشویی دانشگاه در خصوص اهمیت این جشنواره کشوری و حضور دانشجویان فعال فرهنگی این دانشگاه گفت: جشنواره بین الملی سیمرغ مهم‌ترین و بزرگترین رویداد فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد و فرصتی است که در آن دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به رقابت می پردازند. 
وی افزود: در دهمین دوره این جشنواره که در سال جاری برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی بابل توانست موفق به ثبت ۱۳۲۱ اثر  شود و با ۱۷ اثر برگزیده به مرحله اختتامیه دهمین جشنواره سیمرغ راه یابد.
دکتر پورامیر ضمن تبریک به دانشجویان راه‌یافته به مرحله نهایی دهمین جشنواره فرهنگی سیمرغ و آرزوی کسب نتایج شایسته در این دوره از جشنواره فرهنگی، ابراز امیدواری کرد با بهبود فعالیت کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی در سال‌های آتی و همچنین افزایش فیزیکی فضاهای فرهنگی از جمله نمایشگاه دائمی معاونت فرهنگی‌ودانشجویی، شاهد موفقیت بیشتری در عرصه‌های فرهنگی کشور باشیم.
اسامی برگزیدگان بخش های ادبی، هنر های تجسمی، هنرهای نمایشی و موسیقی دهمین جشنواره فرهنگی سیمرغ دانشگاه علوم پزشکی بابل به شرح زیر می باشد:

اشتراک گذاری: