همایش شهری بانوی سالم، اردو و پیاده روی در هفته ملی سلامت بانوان

به گزارش دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر خفری با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در هفته ملی سلامت بانوان، از برگزاری اردو و همایش‌های ویژه بانوان خبر داد.

دکتر خفری مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در امور بانوان با بیان اینکه هرساله پویش ملی هفته سلامت بانوان برگزار می‌شود، اظهار کرد: پویش امسال با شعار " تاکید بر ورزش، شادابی، آرامش"می باشد.
وی با بیان اینکه هفته ملی سلامت بانوان از ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه برگزار می‌شود، گفت: هر روز این هفته با یک موضوع نامگذاری شده است که فعالیت جسمانی در اوقات فراغت خانواده؛ فعالیت جسمانی در محیط کار و تحصیل؛: فعالیت جسمانی و پیشگیری از بیماری‌ها؛ ایمنی و استانداردهای ورزش؛ شهر دوستدار فعالیت جسمانی؛ ورزش همگانی و نشاط اجتماعی؛ سیاستگذاری در ورزش زنان از عناوین هفته ملی سلامت بانوان می باشد .
وی با توجه به ضرورت و اهمیت و برنامه‌ریزی در زمینه سلامت زنان، خاطرنشان کرد: پویش هفته سلامت زنان نقطه آغازی است برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی زنان که امیدواریم  با برنامه‌ریزی صحیح  اقداماتی به صورت منظم و مستمر در این راستا اجرا شود.
وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته سلامت خاطرنشان کرد: در این رابطه همایش شهری بانوی سالم، اردو و پیاده روی یکروزه در دانشگاه با عنوان از گل تا گلستان  به همراه  قرعه کشی، مسابقات و حرکات ورزشی  برگزار می شود .

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان با اشاره به سایر برنامه‌های انجام شده برای بانوان، عنوان کرد: نشست صمیمی ریاست دانشگاه با بانوان کارمند، برگزاری کارگاه های مهندسی خانواده، پرورش خلاقانه (با نگاه ویژه به ارتباط زوجین / نوجوانی دختران) ، برگزاری همایش پیاده روی بانوان دانشگاه، برگزاری مراسم عرفه تجدید بیعت عاشقی، جمع آوری کمک های همکاران دانشگاه برای مردم شریف مناطق سیل زده ، تحویل کمک های همکاران به مناطق سیل زده، پیگیری مهدکودک ، بررسی پیشنهاد تأسیس صندوق مهر کارکنان دانشگاه، برگزاری مراسم خطبه خوانی کوثر نبوی  ، برگزاری کارگاه معرفت ویژه اعضای شورای بانوان دانشگاه از جمله فعالیت های دفتر امور بانوان دانشگاه در یکسال گذشته می باشد.

اشتراک گذاری: