«شتاب خدمت به مردم» با محوریت پژوهش و تحقیقات در نشست صمیمانه پزشکان، فرهیختگان و پژوهشگران دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل «دانشگاه علوم‌پزشکی بابل»، دیدار و گفتگوی صمیمانه دکتر سیدناصر عمادی سرپرست دانشگاه، با اعضا شورای پژوهشی دانشگاه، روسای محترم مراکز تحقیقاتی و مدیران برگزار گردید.

در این جلسه دکتر قدیمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن معرفی این معاونت و جایگاه این دانشگاه در میان دانشگاههای علوم پزشکی کشور به ماموریت ها و مسئولیت های خطیر معاونت تحقیقات در گذشته و آینده با نقش نافذ و موثر آن در ارتقا جایگاه علمی دانشگاه و اثرات آن بر ارتقا سلامت جامعه مطالبی بیان نمودند.

سپس اساتید و محققین حاضر در جلسه،  نظرات و پیشنهادات ارزشمند علمی خود را با هدف پیشرفت و توسعه دانشگاه با محوریت پژوهش تشریح نمودند.

در ادامه دکتر عمادی ضمن تقدیر و تکریم از نقش بی بدیل و موثر اساتید دانشگاه علوم پزشکی بابل بر تعالی این دانشگاه، به مقوله تحقیق و پژوهش بعنوان مقدمه و بنیان اقدامات آموزشی و درمانی تاکید نموده ‌‌و عملکرد پژوهشی اعضا محترم هیات علمی دانشگاه را بعنوان شناسنامه و عملکرد اساتید در کنار سایر فعالیت‌های اموزشی و درمانی ضروری دانست و بر لزوم توجه به این امر بعنوان یک اصل مهم و برجسته در آغاز تعلیم و تربیت دانشجویان با محوریت آموزش بر مبنای پژوهش تاکید نمودند.

سرپرست دانشگاه تغییر و تعالی دانشگاه در امور آموزشی، درمانی و پژوهشی را فقط مشروط به تغییر فرد یا افراد ندانسته و تاکید نمودند گاهی تغییر فرآیندها موثرتر از تغییر فرد و افراد است، آنچنانکه اتحاد و همدلی همه فرهیختگان و دلسوزان دانشگاهی در یک فرآیند منسجم و عالمانه موجب نه تنها پیشرفت دانشگاه بلکه تعالی جامعه و کشور است.

اشتراک گذاری: