کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی بابل به عنوان کانون برتر وزارت بهداشت برگزیده ش

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، کانون هلال احمر دانشجویان دانشگاه عنوان کانون برتر کشور را کسب نمود.

در مجموع ۲۰ کانون از مجمع کانون‌های هلال احمر وزارت بهداشت در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. مطابق شیوه‌نامه جشنواره آثار در دو مرحله ارزیابی شد و پس از پایان ارزیابی مرحله اول و اعلام اولیه نتایج ۱۸ کانون دانشجویی برتر توانستند نیمی از امتیازات را به دست آورند.

سپس با پایان دور اول بلافاصله داوران در مرحله دوم به فعالیت پرداختند و با بررسی و ارزیابی دقیق‌تر مستندات، اسامی کانون‌های برگزیده نهایی را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دادند.

این جشنواره به همت اداره کل کانون‌های فرهنگی وزارت بهداشت و با همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد، هدف از برگزاری آن انگیزه‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و معرفی نمونه‌های برتر و ارزش‌گذاری زحمات دبیران برجسته کانون‌های دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت و تلاش برای معرفی دبیران و کانون‌های کوشا و فعال در سطح ملی بوده است و هم‌اکنون به ایستگاه پایانی رسید.

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی کاشان، بابل و شهرکرد به ترتیب بالاترین امتیاز را کسب کرده و سه کانون برگزیده نهایی این جشنواره شدند.

جشنواره کانون‌های دانشجویی برتر هلال احمر با هدف انتخاب کانون هلال احمر برتر، تجلیل از فعالیت های شاخص و خلاقانه طبق اساسنامه کانون‌های هلال احمر و همچنین اشتراک گذاری و تجارب الگوهای موفق در بین کانون های هلال احمر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سطح ملی طراحی و برگزار شده است.

اشتراک گذاری: