به زودی برنامه جامع استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی بابل تدوین خواهد شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، نشست اعضای هیات مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر مظفرپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل در جمع اعضای هیات مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت بابل بیان داشت: در بابل اقدامات ارزشمندی در حوزه سلامت انجام شد و ظرفیتی که در این شهر در حوزه خیرین وجود دارد هم رتبه بسیاری از استانهای بزرگ کشور است.

وی افزود: تدوین بزودی برنامه جامع دانشگاه در تمامی حوزه‌ها آغاز شد. از همه نیکوکاران درخواست می‌کنم در راستای برنامه عملیاتی و مدون دانشگاه اقدام کنند تا از انجام امورات موازی جلوگیری شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: دست نیکوکارانی که در زمینه تهیه مواد مصرفی و اورژانسی اقدام می‌کنند را به گرمی می فشاریم و از همه عزیزان و سازمان های مردم نهاد میخواهیم که در این زمینه نیز ورود پیدا کنند.

همچنین دکتر یدا‌.. زاهدپاشا عضو هیات مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت بابل گفت:  این بنیاد از زمان تاسیس تاکنون ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه و نیکوکاران داشته و توانسته با لطف خداوند، اعتماد همشهریان را در راستای ورود به حوزه خیرین کسب کند که این اعتماد سرمایه اصلی بنیاد نیکوکاری سلامت است
وی افزود: دغدغه نیکوکاران پس از تحویل ساختمان انجام اقدامات منحصربه فرد و خدمات با کیفیت به همشهریان و هم استانی ها می باشد.

دکتر احمد تمدنی رئیس هیات مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت بابل بیان داشت: از سال ۱۳۸۸ بنیاد نیکوکاری تشکیل شد که منجر به ایجاد پل ارتباطی مناسب بین نیکوکاران شریف و مسئولان دانشگاه شده است.

هیات مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت بابل  اذعان داشت: راه‌اندازی بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان کودکان امیرکلا، بیمارستان دندانپزشکی مادر شهیدان شعبان زاده، بخش جراحی فک و صورت بیمارستان بهشتی و تهیه صدها تجهیزات پزشکی از اقدامات شاخص این بنیاد در مدت ۱۲ سال گذشته بوده است.

دکتر علی شافی مدیر عامل بنیاد نیکوکاری سلامت بابل گفت: در حال حاضر ۴ پروژه بزرگ « مرکز جامع دیالیز، مرکز جامع توانبخشی بیمارستان یحیی‌نژاد، داروخانه‌ی شبانه‌روزی بیمارستان بهشتی و پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای آهنگرکلا با همت خیرین در شهرستان بابل در حال اقدام و انجام می باشد که هر کدام از این پروژه ها ظریفت بالایی در تامین سلامت مردم عزیز شهر و استان خواهد داشت.

وی بیان داشت: تهیه سه دستگاه ویژه بخش قلب، اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب و بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان روحانی با مشارکت دانشگاه و نیکوکاران در مسیر انجام می باشد.

اشتراک گذاری: