مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل به دیدار خانواده شهید یعقوبی رفتند

دکتر سیدعلی مظفرپور بهمراه جمعی از معاونین، مسئولین، کارکنان، فرمانده و شورای بسیج جامعه پزشکی و ..با حضور در منزل خانواده شهید اسحاق یعقوبی از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در این دیدار به اهداف والای شهدا اشاره کرد و گفت: امروز عزت، آبرو و سربلندی که ملت ما در دنیا دارد همه از برکات خون شهدا است و همه باید در راستای اهداف مقدس شهدا گام برداریم چرا که همه ما آنچه داریم از برکات وجود شهدا است.

دکتر مظفرپور تأکید کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و افتخار و پالایش روح انسان است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است، افزود: همه ما باید همیشه یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را زنده نگه داریم و فراموش نکنیم، ایثارگری شهیدان و خانواده‌های  آن‌ها بوده که ما در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه تمامی مسئولان است و فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

گفتنی است: شهید بسیجی اسحاق یعقوبی اهل روستای عزیزک در ۱۹ دی ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و در عملیات کربلا ۵ به درجه رفیع شهادت نائل و در زادگاهش روستای عزیزک به خاک سپرده‌شده است.

اشتراک گذاری: