سفر یکروزه مشاور وزیر بهداشت به بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، نشستی با حضور دکترعلی کریمی فیروزجایی نماینده شهرستان بابل و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، دکتر رضا محمودی مشاور اجتماعی وزیر بهداشت و دبیر کارگروه خیرین و مشارکت های مردمی وزارت بهداشت در امور اجتماعی با دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، اعضای هیأت رئیسه، مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت بابل و همچنین مسئولان موسسه‌های خیریه بیمارستان‌ها در دانشگاه علوم‌پزشکی بابل برگزار گردید و در رابطه با مسائل و موضوعات مربوط به خیرین حوزه سلامت، اقدامات انجام شده، چالش‌ها و نیازمندی‌های بابل در حوزه خیرین سلامت گفتگو نمودند.

در این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: به علت تعدد کارهای خیر، بابل همواره به عنوان بهشت خیرین شناخته شده است. یکی از ظرفیت هایی که می‌توان از آن برای توسعه زیرساخت‌ها و امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان بابل از آن بهره برد، نیکوکاران سلامت می‌باشند. امیدواریم مسئولان وزارت و دست اندرکاران این حوزه، دانشگاه را در جهت رفع چالش‌ها و نیازمندیهای موجود بیش از پیش یاری نمایند.
قابل ذکر است اعضای حاضر در جلسه نیز به بیان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه در حوزه سلامت و ارائه گزارش و اقدامات انجام شده در عرصه خدمات رسانی به در این حوزه و مشکلات و چالش‌ها و نیازهای حوزه سلامت در این راستا پرداختند و دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با مسائل مطرح شده در این دیدار بیان نمودند.
 

 

 

اشتراک گذاری: