نشست رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل با رئیس دانشکده دندانپزشکی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر شهبازی رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل با دکتر موعودی رئیس دانشکده دندانپزشکی، اعضای هیئت علمی، معاونین و کارکنان دانشکده دندانپزشکی دوشنبه ۸ مرداد ۹۷ در دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه برگزار شد.

دکتر شهبازی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی، هدف از تشکیل این جلسه را تعامل بیشتر بین دانشکده و روابط عمومی عنوان کرد و گفت: این واحد آمادگی کامل جهت معرفی و اطلاع رسانی خدمات و موفقیتهای آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشکده را دارد.

سپس رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: در حال حاضر مجوز پذيرش كليه رشته هاي تخصصي دندانپزشكي را دريافت نموده است و دانشجويان دستيار در كليه رشته ها تخصصي دندانپزشكي زیر نظر ۶۲ کادر هئیت علمی تمام وقت مشغول تحصيل مي باشند.

این دانشکده بدنبال ۲ سال فعالیت آموزشکده بهداشت کار دهان و دندان درسال ۷۰ و ۷۱ با پذیرش دانشجو در سال ۷۲ به تعداد ۳۵ نفر فعالیت رسمی خود را در زمینه دکترای عمومی دندانپزشکی آغازنمود .

وی ادامه داد: راه اندازی درمانگاه تخصصی دولتی دندانپزشکی ویژه معلولین در کشور، اجرای طرح غربالگری سرطان دهان، طرح دندانپزشکی بحران، پایگاه سلامت دهان و دندان دانش‌آموزی، طرح پروتز کامل برای سالمندان فاقد دندان بالای ۶۰ سال و ... از عمده فعالیتهای دانشکده دندانپزشکی است که برای اولین بار در کشور اجرایی شد.

اشتراک گذاری: