برگزاری ششمین دوره مدرسه تابستانه کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر رضا قدیمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از انجام مرحله اول ششمین دوره مدرسه تابستانه کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه تحت عنوان "صفر تا صد پژوهش" از ششم تا یازدهم مرداد ماه سالجاری در سالن همایش امام علی(ع) خبر داد.

دکتر قدیمی با اشاره به اینکه این همایش  با استقبال کم نظیر دانشجویان دانشگاه برگزار گردید، گفت: بیش از ۲۲۰ دانشجو در این دوره سه مرحله ای نام نویسی کردند و با توجه به محدودیت، ۸۰ نفر با در نظر گرفتن آیتم های گزینش که توسط دانشجویان در هنگام ثبت نام تکمیل گردید از طرف کمیته تحقیقات دانشجویی برگزیده شدند.

وی ادامه داد: مرحله تابستانه این دوره از تاریخ ششم تا یازدهم مرداد ماه با برگزاری ۱۷ کلاس تئوری به همراه ۳ کارگاه عملی برگزار شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل با ذکر این نکته که مدرسان کارگاه ها، تلفیقی از اساتید جوان هیات علمی و دانشجویان بودند، بیان داشت: در این دوره مدرسه تابستانه کمیته تحقیقات دانشگاه برای اولین بار بخشی با عنوان "پای صحبت بزرگان" را در برنامه گنجاند که از اساتید به نام و برجسته ی دانشگاه  مانند آقایان دکتر مقدم نیا، دکتر حسنجانی روشن، دکتر زاهدپاشا و دکتر پورامیر دعوت به عمل آمد و این اساتید برای حضار در رابطه با پژوهش، سخنرانی آزاد داشتند و تجربیات خود را برای دانشجویان بازگو نمودند.

دکتر قدیمی ادامه داد : دو فاز از این مدرسه تاکنون برای این دانشجویان برگزار شده و در این مدت تمامی دانشجویان شرکت کننده تحت نظر کمیته تحقیقات به فعالیت های پژوهشی متنوع خواهند پرداخت.

اشتراک گذاری: