قابل توجه مدیران محترم ستادی و عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل، راه اندازی سامانه بانک اطلاعات مدیران از سوی وزارت متبوع و اینکه منبعد کلیه ارتقاها و انتصاب مدیران با استفاده از اطلاعات این سامانه صورت می گیرد.

گفتنی است مدیران سطوح مختلف با پست سازمانی و یا با ابلاغ انشائی طبق تشکیلات با ورود به سامانه با استفاده از کلمه عبور دریافتی از طریق پیامک، پس از تائید اطلاعات شخصی، سابقه مدیریتی؛ تشویقات؛ سابقه پژوهشی  تالیف و ترجمه کتاب و مقاله؛ سابقه عضویت در کمیته، شورا، مجامع و... را همراه با بارگذاری مستندات مربوطه را حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۸ وارد نمایند.

قابل ذکر است دوره های آموزشی در سامانه بارگذاری نگردد. چراکه این قسمت از سیستم آموزش ضمن خدمت تغذیه می گردد. در صورت وجود مغایرت اطلاعات شغلی به کارگزین واحد مربوطه اطلاع داده شود. همچنین مدیرانی که احراز هویت آنان انجام نشد و کلمه عبور برایشان ارسال نگردید لطفا به کارگزین محل خدمت اطلاع دهند.

آدرس سامانه بانک اطلاعات مدیران:  http://hmdb.behdasht.gov.ir لینک سامانه در صفحه اصلی سایت دانشگاه و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل قرار دارد.

       

                                       

اشتراک گذاری: