بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل از اداره زندان شهرستان بابل و ویزیت تعدادی از بیماران پوستی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید ناصر عمادی سرپرست دانشگاه بهمراه هیاتی از زندان شهرستان بابل بازدید بعمل آوردند.

دکتر سید ناصر عمادی در این بازدید ضمن تقدیر از همراهی مسئولین این مرکز، بیان داشتند: 
بسیار خوشحالم امروز در مکانی خدمتگزار هموطنانم هستم که نکات بهداشتی برای سلامت عزیزانی که برای مدتی در این مکان به حکم قانون نگه‌داری می‌شوند رعایت شده و همچنین موضوعات علمی، آموزشی و تربیتی این عزیزان بطور ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: تصور می کنم کسانی که بخاطر آسیب‌های اجتماعی در این مرکز نگهداری می‌شوند مستحق مهر و محبت بوده و آنچه از توان و تلاش مسئولین و کارکنان این مرکز مشاهده نمودم روزی که این عزیزان از این فضا خارج می شوند شرایط روحی، جسمی، اخلاقی و معنوی ایشان متحول از گذشته، مفید و موثر برای زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی خواهد بود.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی و نیز کارگاههای مهارت فردی و گروهی به تولیدات نیازهای اجتماعی و اقتصادی در این مرکز قدردانی نمودند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: با توجه به توافق صورت گرفته با مدیریت این اداره، در صورت نیاز  تیم های پزشکی و متخصصین برای ویزیت و درمان حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین تعدادی از بیماران در درمانگاه زندان توسط سرپرست دانشگاه معاینه و ویزیت شدند.

دکتر عمادی در زمان معاینه و درمان بیماران در درمانگاه زندان،  طبابت را مسئولیت اول و مهم خود بعنوان طبیب دانسته و انجام این مهم را به موازات مسئولیت اجرایی، همواره از الطاف خدای سبحان دانستند که شامل حال وی شده است.

اشتراک گذاری: