خدمت را به متن جامعه بیاورید/ ویزیت رایگان در مصلی بابل برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل «دانشگاه علوم‌پزشکی بابل» ویزیت رایگان به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مصلی جمعه بابل برگزار شد.

این برنامه در مصلی جمعه توسط ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور متخصصین طب ایرانی، مغز و اعصاب بزرگسال و کودکان، قلب، داخلی و جراح عمومی برگزار شد.

اسامی پزشکان:

دکتر سیدعلی مظفرپور (سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل و متخصص طب سنتی ایرانی)
دکتر محمدکاظم بخشنده (فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان)
دکتر پیام سعادت ( متخصص مغز و اعصاب)
دکتر علی زاهدیان (جراح عمومی)
دکتر نغمه ضیایی ( متخصص قلب و فلوشی

خدمت را به متن جامعه بیاورید

 حجت الاسلام روحانی امام‌جمعه بابل در حاشیه ویزیت رایگان در مصلی، بیان داشت: به فرموده حضرت امام (ره)، انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان و پابرهنگان است و همین مردم عزیز بودند که در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور داشتند و به همین دلیل تقاضا دارم همه دستگاه‌های نظام به خدمتگزاری به این مردم نیازمند بپردازند و مشکلات را برطرف سازند.

وی افزود: تقاضا دارم خدمت را به متن جامعه بیاورید.
امام‌جمعه بابل ادامه داد: الحمدالله از جمله خدماتی که در این شهر و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت خدمات درمانی بود که با تشکیل دانشگاه علوم‌پزشکی بابل منشأ بسیاری از همین نوع خدمات در مناسبت‌های مختلف بود.

حجت الاسلام روحانی اظهار داشت: از دکتر سیدعلی مظفرپور سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل و پزشکان عزیز که متعلق به همین مردم هستند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

اشتراک گذاری: