نشست رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بابل و اعضای کانون هلال احمر با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل؛ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بابل، دبیر و اعضای شورای اجرایی و مرکزی کانون هلال احمر دانشگاه پزشکی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل و معاونین درمان، فرهنگی و دانشجویی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که در فضای صمیمی برگزار شد ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان بابل و دبیر کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از فعالیت های یکساله، عناوین و افتخارات کسب شده و برنامه های گسترش تعاملات دو جانبه جمعیت هلال احمر بابل و دانشگاه علوم پزشکی را مطرح کردند.

علی محمد‌علی‌تبار رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بابل؛ با اشاره به اینکه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی در صف اول مبارزه با بحران ویروس کرونا قرار دارند، خاطر نشان کرد: مدافعان سلامت در راستای کمک به همنوعان، با جان با ارزش خود به میدان آمده اند تا در کنار سایر جهادگران این عرصه، بدون هیچ چشم داشتی فقط برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود گام بردارند.

در ادامه دبیر کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی بابل گزارشی از اقدامات و فعالیت‌ های کانون دانشجویی هلال احمر را تحت عنوان انجام غربالگری در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه، طرح آمران سلامت، اجرای طرح های تب سنجی، نذر سلامت واجرای طرح محله محور شهیدحاج قاسم سلیمانی، حضور اعضای کانون دانشجویی هلال احمر در بیمارستان صحرایی و مراکز تجمیعی واکسیناسیون و فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایران کوبا را تشریح و ارائه نمود.

سعیدسلیمانی دبیر کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: دانشجویان عضو کانون دانشجویی هلال احمر جزء اولین کسانی بودند که در کنار پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران به خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا آمدند و با تکریم دیگران ودستگیری از نیازمندان و ارائه خدمات امدادی، و بشر دوستانه به وظیفه شرعی وانسانی خود عمل نمودند و به عنوان اولین گروه جهادی به یاری معاونت بهداشتی شهرستان بابل در مراکز تجمیعی واکسیناسیون شتافتند.

 این دیدار گسترش تعاملات دوجانبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان بابل و دانشگاه علوم پزشکی را در پی داشت و مقرر گردید از ظرفیت های طرفین در فعالیت های داوطلبانه، بشردوستانه و ارائه خدمات سلامت استفاده بهینه گردد و در زمینه آموزش‌های امدادی و آموزش های حوزه بهداشت و سلامت، حمایت از کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی بابل و پیشبرد اهداف کلی هر دو نهاد همکاری های لازم انجام  گیرد.

در پایان این دیدار دکتر سیدعلی مظفرپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل به لباس سرخ و سفید هلال احمر ملبس شده و با دریافت کارت عضویت داوطلبان عضو این موسسه عام المنفعه و سازمان مردم نهاد شدند.

اشتراک گذاری: