آئین کلنگ زنی دانشکده پرستاری و مامایی فاطمه الزهرا(س) رامسر

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی فاطمه الزهرا(س) رامسر، دکتر شمسعلی نیا از آغاز ساخت پروژه این دانشکده در دو طبقه خبر داد.

دکتر شمسعلی نیا رییس دانشکده پرستاری فاطمه الزهرا(س) رامسر گفت: پروژه دانشکده پرستاری که از پروژه های ملی مصوب سال ۱۳۷۲ بوده، پس از سالها تلاش و پیگیری شبانه روزی به مرحله اجرایی رسیده و در تاریخ ۲۱ بهمن کلنگ شروع پروژه به زمین زده شد.

این مسئول بیان داشت: از زحمات و تلاش تمام مسئولین شهری و استانی و مقامات دست اندرکار بویژه دکتر حسینی نماینده مردم شریف رامسر در مجلس شورای اسلامی به جهت اقدام مهم و حیاتی دریافت مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و تامین بودجه ۵ میلیارد تومانی ، تقدیر و تشکر میکنم.

وی ضمن تشکر از دکتر مظفرپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل، رؤسای سابق، معاونین، مدیران و همکاران گفت: این پروژه با زیربنای ۵۳۰۰ مترمربع در دو طبقه و با بودجه ۹۰۰ میلیارد ریال در طی سه سال در زمین ۵ هکتاری متعلق یه دانشگاه علوم پزشکی بابل جنب خوابگاه دانشجویان دانشکده ساخته خواهد شد.

رییس دانشکده پرستاری فاطمه الزهرا(س) رامسر بیان داشت: این دانشکده از سال ۱۳۴۹ تا سال۱۳۶۱ تحت عنوان آموزشکده بهیاری فعالیت داشته و از سال۱۳۶۲ اقدام به پذیرش دانشجوی پرستاری در مقطع کاردانی نمود و در سالهای مختلف  در مقاطع کاردانی مامایی،کاردانی بهداشت  محیط وکارشناسی ناپیوسته پرستاری به تربیت دانشجو پرداخته است.

وی ادامه داد: این دانشکده هم اکنون در رشته های کارشناسی پرستاری، کارشناسی بهداشت عمومی، کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی و کارشناسی ارشد پرستاری جراحی – داخلی دانشجو می پذیرد.

دکتر شمسعلی نیا افزود: در رشته کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی تا کنون چهار دوره فارغ التحصیل شده و چهار دوره در حال تحصیل هستند و همچنین در رشته کارشناسی ارشد  پرستاری جراحی – داخلی تا کنون دو دوره دانشجو پذیرفته شده اند که در حال تحصیل می باشند.

 این مسئول گفت: تاکنون ۱۲۰۰ نفر در رشته پرستاری و بهداشت در مقاطع کاردانی ، کارشناسی وکارشناسی ارشد از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند و تعداد بسیار زیادی  از آنها در مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری پذیرفته و فارغ التحصیل شده اند.

قابل ذکر است دانشکده پرستاری و مامایی فاطمه الزهرا(س) رامسر یکی از ۹ دانشکده دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشد.

مراسم کلنگ زنی دانشکده پرستاری و مامایی فاطمه الزهرا(س) رامسر با حضور دکتر حسینی نماینده مردم رامسر، دکتر مظفرپور سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و اعضای هیات رئیسه دانشگاه و دیگر مسئولین برگزار شد.

اشتراک گذاری: