در آینده نزدیک شاهد راه اندازی بزرگترین مرکز دیالیز شمال کشور خواهیم بود/ بابل شایسته لقب بهشت خیرین است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در ماه های اخیر، اقدامات لازم جهت راه‌اندازی بزرگترین مرکز جامع دیالیز شمال کشور صورت گرفته و در آینده نزدیک شاهد راه اندازی بزرگترین مرکز دیالیز شمال کشور خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر مظفرپور در جمع اعضای هیات مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت بابل گفت: شهر بابل از قدیم‌الایام از نیکوکارانی که کارهای خیر فراوانی در این شهرستان و شهرهای اطراف و حتی خارج از استان انجام دادند، بهرمنده بوده است.
دکتر سیدعلی مظفرپور «رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل» بیان داشت: در جریان کرونا هم بسیاری از این خیرین کمک‌های فراوانی جهت تهیه اقلام مصرفی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی انجام داده‌اند که نقش بسیار مهمی در کنترل این بیماری در شهرستان بابل داشتند.
وی با اشاره به اینکه براستی بابل شایسته لقب بهشت خیرین است، اذعان داشت: در بابل اقدامات ارزشمندی در حوزه سلامت انجام شد و ظرفیتی که در این شهر در حوزه خیرین وجود دارد، هم رتبه بسیاری از استانهای بزرگ کشور است.
این مسئول افزود: اقدامات لازم جهت راه‌اندازی بزرگترین مرکز جامع دیالیز شمال کشور بررسی گردید و موانع و مشکلات موجود در چند ماه اخیر برطرف شد و در ماه های آینده، شاهد راه اندازی بزرگترین مرکز دیالیز شمال کشور خواهیم بود که در سه طبقه با زیربنای سه هزار مترمربع به همت خانواده نیک اندیش میناگر به نام مادر سرکار خانم طاهره وایگانی همسر زنده‌یاد حاج موسی میناگر به بهره برداری می رسد. 
این مسئول ادامه داد: برنامه هایی در راستای گسترش خدمات به همشهریان و هم استانی های عزیز در دانشگاه تدوین شده است که از نیکوکاران و خیرین تقاضا داریم در این پروژه ها همچون گذشته در کنار دانشگاه علوم پزشکی بابل باشند و از خیرات این عزیزان، هموطنان عزیز بهره مند گردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بنیاد نیکوکاری سلامت از زمان تاسیس تاکنون ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه و نیکوکاران داشته و توانسته با لطف خداوند، اعتماد همشهریان را در راستای ورود به حوزه خیرین کسب کند که این اعتماد سرمایه اصلی بنیاد نیکوکاری سلامت است.
ایشان افزود: در حال حاضر ۴ پروژه بزرگ مرکز جامع دیالیز، مرکز جامع توانبخشی بیمارستان یحیی‌نژاد، داروخانه‌ی شبانه‌روزی بیمارستان بهشتی و پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای آهنگرکلا با همت نیکوکاران بنیاد نیکوکاری شهرستان بابل در حال برنامه ریزی و انجام می باشد که به زودی پروژه های جدیدی نیز تعریف خواهد شد. هر کدام از این پروژه ها ظرفیت بالایی در تامین سلامت مردم عزیز شهر و استان خواهد داشت.
گفتنی است: دکتر مظفرپور «رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل» با همراهی دکتر اباذر اکبرزاده پاشا رئیس اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین حوزه سلامت و آقای آقاجان‌نژاد رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل با حضور در دفتر بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل درخصوص پروژه های مشترک آینده بنیاد و دانشگاه تبادل نظر کردند.
 

 

 

اشتراک گذاری: