انتقال ۱۰۶ بیمار قلبی توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های تابع دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر رمضانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل درمورد عملکرد اورژانس در آذر ماه ۱۴۰۱ اظهار داشت: اورژانس بابل در آذر ماه امسال در مجموع ۲۴۷۰ ماموریت انجام داده است که ۹۴۸ ماموریت آن شهری و ۱۵۲۲ماموریت جاده ای بوده است.

وی بیان داشت: از این تعداد  ماموریت هایی که  اورژانس بابل  انجام داده است ۱۰۷۶  بیمار یا مصدوم را به بیمارستان های شهرستان بابل منتقل کردند که ۳۹۸ انتقالی به  بیمارستان  شهری  بوده است و ۶۷۸ انتقالی به بیمارستان جاده ای بوده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث  و فوریت های پزشکی بابل گفت: میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در  آذرماه  برای ماموریت های  شهری ۱۰ دقیقه و برای ماموریتهای جاده ای ۱۴دقیقه بوده است.
وی افزود: در این ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل  ۴۸۲ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد  ماموریت تصادفی ۱۳۵تصادفی شهری و۳۴۷ تصادفی هم جاده ای بوده است 

 

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل اطهار داشت: بعد از ماموریت های تصادفی که رتبه یک ماموریت های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی  بابل در آذر  ماه سال ۱۴۰۱ بود، ماموریت های قلبی  با ۱۰۶مورد و ماموریت های تنفسی با ۸۵مورد و ماموریت مسمومیت با ۶۱ مورد بوده است.  
در ادامه دکتر رمضانی گفت: در آذر ماه  امسال، ۹۴۸۵ بار تلفن های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۵۷۰مورد مزاحمت بوده است.

اشتراک گذاری: