رونمایی از نمای جدید وب سایت فارسی دانشگاه علوم پزشکی بابل

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل از رونمایی سایت جدید فارسی دانشگاه خبر داد و افزود: وب سایت جدید با همکاری اداره روابط عمومی و اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، خدمات جدید را به همکاران و دانشجویان عزیز ارائه می‌دهد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حاشیه آیین رونمایی از وب سایت جدید دانشگاه، دکتر آقاجان‌نژاد گفت: یکی از وظایف اصلی مجموعه روابط عمومی، ارتقاء کیفیت و کمیت فرآیندهای اطلاع رسانی می باشد که نقش بسیار مهمی جهت انعکاس اخبار و اطلاعات فعالیت های سازمان ایفاء می نمایند.
وی اظهار داشت: در همین راستا یکی از نیازهای اصلی و اساسی مجموعه های روابط عمومی، جهت انعکاس اخبار و اطلاعات موثق و همچنین خدمات مرتبط سازمان، بروزرسانی وب سایت می باشد که می تواند نقش بسزایی در افزایش آگاهی های جامعه و عموم مردم از میزان خدمات ارائه شده سازمان ایفاء کند.
دکتر آقاجان نژاد با حضور در محل دفتر اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن سپاسگزاری ویژه بابت حمایت های متمادی ریاست عالیه دانشگاه آقای دکتر سیدعلی مظفرپور جهت راه اندازی وب سایت جدید فارسی و انگلیسی، از همکاری صمیمانه مدیریت و همکاران اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، تشکر و تقدیر به عمل آوردند و با اهداء لوح سپاس اعلام نمودند وجود وب سایتی پویا و فعال نیازمند هماهنگی و همکاری تمامی معاونت ها، دانشکده ها و مراکز درمانی و...  بوده تا با رویکرد جدید اخبار مربوطه با محتوای مناسب در جامعه اطلاع رسانی گردد. 


تمامی نیازهای مراجعین در وب سایت جدید قرار داده شده است


همچنین آقای مهندس اکبری مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بیان داشت: امروزه با توجه به ضریب نفوذ اینترنت و نقشی که فضای مجازی در تمامی ابعاد زندگی دارد نقش روابط عمومی بیش از پیش سنگین تر شده است.
وی بیان داشت: دسترسی، طبقه بندی، پردازش و انتشار مناسب اطلاعات از طریق این سایت به نحوه مطلوب صورت می پذیرد و در واقع علاوه بر انعکاس مناسب اخبار، تمامی نیازهای مراجعین به سایت دانشگاه بارگذاری می گردد.
 وی رویکرد جدید واحد روابط عمومی و امور بین الملل در انعکاس اخبار را مثبت ارزیابی کردند و ابراز امیدواری نمودند با تعامل و همکاری همه ی واحدهای دانشگاهی، روابط عمومی بتواند ظرفیت های دانشگاه را از جنبه های گوناگون اعم از آموزشی، پژوهشی، درمانی و بهداشتی در قالب پورتال دانشگاه که اخیرا امکانات جدیدی به آن اضافه شد معرفی نمایند.


 

 

 

اشتراک گذاری: