ارائه خدمات جدید در کلینیک های امید بابل و خشرودپی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از ارائه خدمات سونوگرافی و دندانپزشکی در کلینیک‌های امید بابل و خشرودپی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سیفی گفت: بدلیل حجم بالای مراجعه جهت انجام سونوگرافی، اغلب بیماران به ناچار باید به مراکز خصوصی مراجعه می کردند که این امر موجب اتلاف وقت و هزینه بالا می شد لذا برای نخستین بار در کلینیک امید بابل، مرکز سونوگرافی با تعرفه دولتی راه اندازی شد و تمامی بیماران می توانند با ارجاع از کلیه مراکز دولتی و حتی خصوصی و همچنین از شهرهای اطراف همه روزه به جز ایام تعطیل از خدمات این کلینیک بهرمند شوند.
دکتر شهرام سیفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: یکی دیگر از خدمات سال جاری دانشگاه علوم پزشکی بابل فعال نمودن کلینیک امید خوشرودپی بوده است که 160 روستا را پوشش می دهند و اخیرا کلینیک دندانپزشکی با تعرفه دولتی در این مرکز راه اندازی شد که می تواند خدمات موثر به مردم محروم منطقه ارائه دهد.
وی گفت: در آینده نزدیک در دانشگاه علوم پزشکی بابل برای نخستین بار شاهد راه اندازی اتاق عمل و دستگاه فلوروسکوپ عروق خواهیم بود که با توجه به وجود جراح عروق، اغلب جراحی‌های عروق در بیمارستان آیت‌ا.. روحانی(ره) انجام خواهد شد لذا از اعزام بیماران به مراکز مجهزتر و شهرهای بزرگ مانند تهران جلوگیری می‌شود.


 

اشتراک گذاری: