آخرین فرصت ثبت‌ درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان علوم‌پزشکی

فرصت ثبت درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان علوم‌پزشکی برای نیم‌سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، سه روز دیگر به پایان می‌رسد.

به گزارش مفدا، نخستین مرحله از فرایند انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور با «ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه مبدا و بارگذاری مدارک لازم» از دوشنبه ۴ اردیبهشت ‌ماه آغاز شده و روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه به پایان می‌رسد. بر این اساس، دانشجویانی که متقاضی انتقال یا مهمان‌شدن در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ هستند، تا پایان خرداد ماه فرصت دارند که درخواست خود را در دانشگاه محل تحصیل خود ثبت‌کنند.
پس از ثبت درخواست از سوی دانشجویان، دومین مرحله یعنی «بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدأ و رفع نقص توسط دانشجویان» آغاز می‌شود. سه روز پس از اتمام مرحله نخست، دانشگاه‌های مبدأ، مدارک دانشجویان متقاضی مهمانی یا انتقال به دانشگاه‌های دیگر را بررسی می‌کنند که بر این اساس، فرایند بررسی مدارک دانشجویان از روز شنبه، سوم تیر شروع می‌شود و در نیمه نخستین ماه از فصل تابستان به اتمام می‌رسد.
سومین مرحله از فرایند انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی یعنی مرحله «رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبدأ» از ۱۷ تیر ماه آغاز می‌شود و در ۳۱ تیر به پایان می‌رسد.
«بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو» که چهارمین مرحله از فرایند انتقال و مهمانی دانشجویان است، طی یک بازه زمانی ۱۶ روزه یعنی از روز یک تا ۱۶ مرداد ماه از سوی دانشگاه مقصد به دانشجویان اعلام می‌شود.
آخرین مرحله، یعنی «اعلام نتایج نهایی توسط دانشگاه مقصد» و «تایید نهایی و ثبت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدأ و ارسال به دانشگاه مقصد» از سوی دانشگاه مقصد از ۱۷ تا ۳۱ مرداد به دانشجویان اعلام می‌شود.

جدول زمان‌بندی سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان علوم‌پزشکی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

۱    دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه تا چهارشنبه ۳۱ خرداد:    ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبدأ و بارگذاری مدارک لازم
۲    شنبه ۳ تیر تا پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲:                    بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدأ و رفع نقص توسط دانشجویان
۳    شنبه ۱۷ تیر تا شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲:                       رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبدأ
۴    یکشنبه ۱ مرداد تا دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲:            بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو
۵    سه‌شنبه ۱۷ مرداد تا سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ :    اعلام نتایج نهایی توسط دانشگاه مقصد/ تایید نهایی و ثبت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدأ و ارسال به دانشگاه مقصد

اشتراک گذاری: