بازدید سرزده تیم دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری معاونت پرستاری وزارت بهداشت از بیمارستان شهید بهشتی بابل

بازدید سرزده تیم دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری معاونت پرستاری وزارت بهداشت در ادامه ارزیابی های میدانی، با هدف بررسی چگونگی ارائه مراقبت های پرستاری در مراکز درمانی کشور با حضور در بخش های مختلف صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر مریم رسولی، مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری گفت: از جمله نقاط قوت این بیمارستان، وجود واحد فعال آموزش و پیگیری بیمار است که در قالب فرآیندی منظم، کلیه بیماران را پس از ترخیص از بیمارستان، مبتنی بر دستورالعمل ابلاغی مورد پیگیری قرار داده و توصیه های لازم را در راستای بهبود خود مراقبتی ارائه می کند.
دکتر مریم رسولی  تصریح کرد: از آن جا که شناسایی چالش های مراقبتی و فرآیندهای نیازمند اصلاح، صرفا در عرصه های واقعی ارائه خدمت و در شرایط عادی میسر بوده و ارزیابی آن ها در حین اجرای فرآیند از صحت و دقت بیشتری برخوردار بوده است.
.ی افزود: بازدیدهای سرزده و هدفمند از بیمارستان ها،  به منظور ارزیابی وضعیت موجود ارایه خدمات و ممیزی آن ها با هدف دستیابی به وضعیت مطلوب مراقبتی، در دستور کار دفتر ارتقای سلامت و خدمات بالینی معاونت پرستاری قرار گرفته است.
 

اشتراک گذاری: