اطلاعیه های آزمون استخدامی سال 1402 دانشگاه علوم پزشکی بابل

اطلاعیه شماره ۳:

پیرو فراخوان آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان ، به اطلاع داوطلبان می رساند مهلت ثبت نام تا تاریخ 1402/07/02 تمدید گردید.

اطلاعیه شماره ۲:

اصلاحیه شرایط احراز رشته شغلی فناروی اطلاعات سلامت

 پیرو اطلاعیه قبلی دانشگاه در راستای فراخوان آزمون استخدامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از محل مجوز استخدامی شماره ۱۰۲۵۵۸ مورخ 13/۱۲/1401 سازمان اداری و استخدامی کشور و اصلاحیه های آن، به اطلاع داوطلبان محترم می رساند ،  شرایط احراز رشته فناوری اطلاعات سلامت این دانشگاه (صفحه 192 دفترچه آزمون استخدامی ) در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی از فناوری اطلاعات به ((فناوری اطلاعات سلامت)) اصلاح گردید.
 شایان ذکر می باشد با توجه به هماهنگی بعمل آمده با وزارت متبوع و عدم امکان صدور اصلاحیه دفترچه آزمون ،امکان این امر در سامانه ثبت نام آزمون به همان آدرس hrtc.ir فراهم شده است. فلذا فقط فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی رشته فناوری اطلاعات سلامت و یا مدارک پزشکی  مجاز به شرکت در آزمون فوق می باشند.

اطلاعیه شماره ۱:

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، پیرو فراخوان آزمون استخدامی سال 1402 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و اختصاص 160 مجوز به دانشگاه علوم پزشکی بابل در حوزه های بهداشتی و درمانی و ...، داوطلبان علاقه مند به جذب در این دانشگاه می توانند با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir و پس از مطالعه دقیق مفاد دفترچه آزمون و دارا بودن تمامی شرایط لازم مندرج در دفترچه، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

برای دریافت دفترچه آزمون استخدامی سال 1402 اینجا کلیک کنید. 

 

اشتراک گذاری: