سفر یکروزه معاون وزیر بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی بابل

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با حضور در دانشگاه علوم پزشکی بابل از پروژه‌های فرهنگی در حال ساخت این دانشگاه بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر شیر اوژن با حضور در این دانشگاه ضمن دیدار با دکتر سید علی مظفرپور رئیس دانشگاه و دکتر حسینعلی اصغرنیا معاون فرهنگی و دانشجویی از نمایشگاه فرهنگی و ساختمان ورزشی در حال ساخت خوابگاه خواهران بازدید نمودند.
دکتر عباس شیراوژن معاون وزیر بهداشت در حاشیه سفر به بابل بیان داشت: مسائل فرهنگی حوزه سلامت دانشگاه، تمامی واحدهای تابعه و همچنین ارتقای وضعیت فرهنگی جامعه‌ای که به نظام سلامت مراجعه‌ می‌کنند بر عهده معاونت فرهنگی و دانشجویی است.
وی افزود: واحد امور فرهنگی وظیفه بهبود حال جامعه مخاطب و امور دانشجویی نیز وظیفه فراهم کردن رفاهیات دانشجویان در زمینه های خوابگاه ها، امور تغذیه و انجام فعالیت‌های ورزشی را بر عهده دارد.

 

دکتر شیر اوژن ادامه داد: سیاستی که در وزارت بهداشت به آن توجه ویژه‌ای می‌شود بحث هم‌افزایی بین ادارات مختلف در ذیل معاونت فرهنگی و دانشجویی و همچنین هم‌افزایی با معاونت‌های دیگر می‌باشد که می‌تواند در بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد هر چه ‌بهتر اهداف و فعالیت‌ها مؤثر باشند و موجب بالا رفتن کارآمدی مجموعه می شود.
این مسئول از نقش مهم دانشجویان فعال فرهنگی یادکرد و گفت: دانشجویان فعال در تشکل‌ها، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی و نشریات از دانشجویانی هستند که پذیرفتند در کنار درس و کارآموزی و سایر وظایف دانشجویی خود، کارهای فوق‌برنامه فرهنگی نیز انجام دهند و به مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه بی‌تفاوت نبوده و مطالبه گر باشند.
این مسئول گفت: وجود این دسته از دانشجویان فرصت است و باید آن را مغتنم شمرد و همچنین به‌عنوان واسطه‌های خوبی در جهت انتقال پیام‌ها از جانب دانشگاه به دانشجویان باشند.

قابل‌ذکر است ساخت سالن ورزشی بانوان در دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال گذشته ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما در حال حاضر به ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسيده است. این سالن ورزشی ویژه بانوان در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و در کنار این سالن، ساخت یک ساختمان ورزشی ۴ طبقه دارای رختکن، اداری، سالن رزمی و...  با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع آغاز شد.

 

 


 

اشتراک گذاری: