سفر یکروزه معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو به بابل

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در سفر یکروزه به بابل از نزدیک از توانایی‌ها، ظرفیت‌ها، نیازمندی‌ها، نقاط ضعف و قوت مطلع شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل «دانشگاه علوم‌پزشکی بابل»، در جریان سفر یکروزه دکتر بهرام دارایی معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو به دانشگاه علوم پزشکی بابل، وی در جلسه ستاد کشیک نوروزی این دانشگاه شرکت نمودند و از بخشهای مختلف بیمارستان های تابعه این دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید که دکتر مظفرپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل بهمراه معاونین و مدیران ستادی دانشگاه حضور داشتند، رئیس سازمان غذا و دارو ضمن حضور در ستاد کشیک نوروزی دانشگاه مستقر در بیمارستان آیت ا.. روحانی بابل،از بیمارستان شهید رجایی بابلسر بازدید به عمل آوردند و در جریان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اين مرکز قرار گرفت.

در این بازدید دکتر مظفرپور، به تشریح گزارشی از وضعیت، نیازمندی‌ها، نقاط ضعف و قوت در حوزه‌های مختلف پرداخت.

گفتنی است که دکتر دارایی معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی بابل، با بررسی مسائل موجود به بیان مباحث و راهکارهایی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های این حوزه زمینه پرداخت.

قابل ذکر است آخرین برنامه دکتر دارایی با حضور در منزل شهید مدافع سلامت دکتر سیدمظفر ربیعی از خانواده این شهید بزرگوار تقدیر کردند.

اشتراک گذاری: