از قرارگاه جهادی الکفیل توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل تقدیر شد

قرارگاه جهادی الکفیل با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بابل به ۱۲۰۰ نیازمند خدمات جامع دندانپزشکی رایگان ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در مراسمی با حضور دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس و مسئولین دانشگاه از حجت الاسلام دکتر سید امیر عبدالملکی مسئول گروه جهادی درمانی الکفیل در مسجد امام علی (ع) دانشگاه تقدیر گردید.

حجت الاسلام دکتر سید امیر عبدالملکی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی بابل دراین  اردوی جهادی جلوتر از همه قدم برداشت، گفت: از دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه، بسیج جامعه پزشکی و همه مسئولین و عوامل این دانشگاه به جهت همکاری در این اردو تقدیر و تشکر می کنم. 
دکتر عبدالملکی با بیان اینکه در این پنج روز بیش از ۱۳۰ دندانپزشک از سراسر کشور در این اردوی جهادی مشارکت داشتند، گفت: خدمات ترمیم، عصب کشی و عمل زیبایی دهان و دندان نیز در این اردوی جهادی به مراجعه کنندگان ارائه شد.
وی یادآورشد: در این اردو دندانپزشکان و متخصصان رشته‌های تخصصی اطفال، زنان وزایمان، عفونی، قلب وعروق، مغز و اعصاب، اورولوژی و .. به نیازمندان خدمات رسانی می‌کنند.
مسئول گروه جهادی درمانی الکفیل ادامه داد: تمامی داروها و اقلام و خدمات در مدت برپایی این اردو به صورت رایگان ارائه شده است.
دکتر سیدامیر عبدالملکی در پایان عنوان کرد: جوانان جهادی حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می گویند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل آماده همکاری با گروه های جهادی درمانی 

دکتر سیدعلی مظفرپور با تشکر از قرارگاه جهادی الکفیل که برای نخستین بار در منطقه بندپی شهرستان بابل مسقر شدند، گفت: بسیار خوشحالیم که با همکاری مشترک قرارگاه الکفیل و دانشگاه علوم پزشکی بابل موفق به ارائه خدمات شایسته به مردم نیازمند و محروم بندپی بابل شدیم.
وی افزود: قرارگاه جهادی الکفیل با مدیریت حجت الاسلام دکتر سیدامیر عبدالملکی و با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص، پزشکان عمومی، آزمایشگاه و با همراهی بیش از ۱۳۰ دندانپزشک و یونیت دندانپزشکی بمدت ۵ در در آستانه سیدنظام الدین بندپی مستقر بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل عنوان کرد: دندانپزشکان در این قرارگاه جهادی بصورت روزانه به ۳۰۰ الی ۵۰۰ بیمار خدمات جامع دندانپزشکی ارائه می کردند.
دکتر سیدعلی مظفرپور بیان داشت: مواد اولیه مصرفی و موردنیاز این اردو در حوزه دندانپزشکی بیش از ۴۰ میلیارد ریال بوده است که توسط خیرین قرارگاه الکفیل انجام شد که خدمت قابل توجهی بود.
وی گفت: ما از طرح های جهادی استقبال میکنیم و تمام تلاشمان را درکمک به این گروه ها با جدیت انجام خواهیم داد.
این مسئول افزود: مشابه این طرح نیز یازدهمین سال اجرای طرح سی شب سی مسجد که بدلیل کرونا دو سال متوقف شده بود، در ماه مبارک رمضان امسال دوباره اجراشد و هر شب با تیم مجهز پزشکان متخصص و فوق تخصص، دندانپزشکان، پرستار، ماما در ۶۰ مسجد خدمات رایگان به مردم مناطق محروم ارائه شد.

 

 


 

اشتراک گذاری: